Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Завдання і функції

Основні завдання Інформаційно-довідкового департаменту ДФС

 

надання фізичним та юридичним особам консультацій з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, за допомогою Бази знань, розміщеної в Інформаційній системі ІДД ДФС;

надання фізичним та юридичним особам інформаційно-довідкових послуг з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, за допомогою Бази знань та інших офіційних джерел інформації;

інформування фізичних та юридичних осіб про зміни та доповнення, внесені до нормативно-правових актів з питань оподаткування, державної митної справи, сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС;

формування та підтримка в актуальному стані Бази знань;

наповнення Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (далі – ЗІР), розміщеного на офіційному веб-порталі ДФС, та підтримка його в актуальному стані;

організація роботи сервісу ДФС «Пульс»;

організація роботи та надання електронних довірчих послуг органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, суб’єктам господарської діяльності та фізичним особам на всій території України;

організація роботи зі зверненнями, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» (далі – УКЦ);

ведення єдиної бази індивідуальних податкових консультацій, забезпечення оприлюднення на офіційному веб-порталі ДФС реєстру індивідуальних податкових консультацій та його оновлення. 

 

Основні функції Інформаційно-довідкового департаменту ДФС

 

1. Надання інформаційно-довідкових послуг та консультацій. 

2. Організація роботи з надання електронних довірчих послуг. 

3. Організація роботи сервісу ДФС «Пульс». 

4. Організація роботи зі зверненнями, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр». 

5. Надання консультацій з питань податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску, з питань державної митної справи та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДФС, в частині:

ведення єдиної бази індивідуальних податкових консультацій;

забезпечення оприлюднення на офіційному веб-порталі ДФС реєстру індивідуальних податкових консультацій, його оновлення після отримання від структурних підрозділів ДФС. 

6. Забезпечення реєстрації усних запитів на отримання публічної інформації, прийнятих засобами телефонного зв’язку. 

7. Приймання та реєстрація в автоматизованій системі електронного документообігу усних звернень громадян, які надійшли засобами телефонного зв’язку через Контакт-центр ДФС відповідно до Закону України від 02 жовтня 1996 року № № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами). 

8. Отримання від фізичних та юридичних осіб через Контакт-центр ДФС інформації про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України від 16 вересня 2014 року № 1682-VII «Про очищення влади» (із змінами). 

9. Здійснення інших повноважень, визначених законом.